.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوادي‌آملي:شعارهم غزه، هم لبنان، جانم فداي ايران

آيت‌الله جوادي‌آملي با تاكيد بر اين‌كه شعار نه غزه، نه لبنان مذموم است، گفت: بايد شعار هم غزه، هم لبنان، جانم فداي ايران سرداد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آيت‌الله جوادي‌آملي، در ديدار اقشار مختلف مردم در ادامه سلسله مباحث اخلاقي و تفسير نهج‌البلاغه، اظهاركرد: تمام غفلت‌هاي انسان به دليل فراموشي برزخ و مرگ است و اگر کسي مساله برزخ و مرگ براي او حل شود، ديگر غافل نيست.

وي روابط و ضوابط را از لوازم روابط اجتماعي عنوان کرد و افزود: روابط و ضوابط دو امر لازم در عرصه ارتباطات اجتماعي است، اما انساني که مي‌ميرد ضوابط و روابط در او حاکم نيست.

اين استاد حوزه، علم سکولار را مذموم دانست و تصريح کرد: علمي که در آن استدلال و يا کفر و يا ايمان وجود دارد، علم بي طرف محسوب نمي‌شود تا سکولار شود، چون علم موضوع دارد و علمي که موضوع داشته باشد، سکولار نمي‌شود.

وي علم را سراج منير و چراغ روشن عنوان کرده و گفت: تمام علوم از آن خدا است و علم منهاي خدا وجود ندارد تا شائبه سکولار بودن آن به وجود آيد.

جوادي‌آملي، سکولار بودن حقوق بشر و آزادي را درست ندانست و تصريح کرد كه اين موارد اگر گزارش باشد، علم نيست و اگر علم باشد سکولار نيست، بلکه همه اين موارد خلقت خدا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.